Thursday 24 July 2014

James Rodriguez ke Real Madrid?!

Hai!!!!Assalamualikum dan good night to all of you yang sudi singgah blog ceriitumerah. Hahahaha (walaupun sikit je yang SUDI SINGGAH) okey sihat tak semua? Mestilah sihat, kan? Nak raya dah. Maklumlah 25 Ramadan dah. Semua dah menghitung hari bila nak raya ni. Bila dapat makan rendang, lemang, ketupat dan segala bagai tu. Aku ni pulak tengah menghitung hari bila nak balik KUALA SELANGOR!!!!!!!Aku ni sekarang dah jadi perantauan. Belajar kat UITM SERI ISKANDAR, PERAK. Dah jadi warga Perak dah aku ni haish...(ayat klise) Lupakan pasal raya kita balik kepada tajuk kita yang kat atas tu. Korang tahu tak siapa James Rodriguez tu? Kenal tak? Hah jiran sebelah rumah? Sepupu? Hahaha jangan nak tipulah. Cakap jelah yang korang tak kenal mamat ni, kan.





Okey biar aku bagitahu kat korang pasal mamat mat salleh ni. Korang tengok WorldCup 2014 tak? Kalau korang tengok mesti korang kenal siapa mamat ni. Dia nilah yang menang kasut emas sebab jadi penjaring gol terbanyak kat WC tu. Dia jaringkan enam gol sepanjang WC tu. Terer tak? Terer, kan? Hahahah biasalah scandal aku (perasan betul). Dia ni mewakili pasukan Colombia.

 

Aku terkejut jugak bila dapat tahu yang dia ni nak berpindah ke Real Madrid. Tapi baguslah dia masuk kelab tu. Dapatlah dia kongsi padang dengan pemain terbaik dunia. Cristiano Ronaldo. Boleh sama-sama main satu padang dengan Bale, Di Maria. Hebat tu!!! Aku respect kot dengan dia ni.



Inilah gambar dia dengan jersi baru dia ni. No. 10 jersi ni last dipakai oleh Mesut Ozil. Lepastu dah tak ada orang pakai lagi dah. Untunglah....lepas ni bolehlah tingkatkan lagi prestasi kat atas padang nanti.

       

Perpindahan dia ke Real Madrid antara yang termahal kot. Yang paling mahal Bale, kedua mahal Cristiano Ronaldo, tak silap aku James ni keempat termahal. Harganya, 3.47 JUTA US DOLLAR KOT!!!!!!!!!!!!! Ha tak ke mahal nak mampus ni. Aish, dia ni memang terbaikla. Masa Worldcup tu dia perform baik samapi Real pun sanggup beli dia mahal-mahal.

Nah tataplah puas-puas gambar dia yang sangat handsome ni........................................

   

     



Okey cukuplah korang tatap gambar dia ni. Nanti kalau rajin try google ye. Bye!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


0 comments:

Post a Comment